Todos los mundos están en este..., por el que es extiende y hace furor la CERVEZA CON TABASCO:
Desde Hong-Kong a Osaka se extiende un invento que a mi me encantó: cerveza con unas gotillas de Tabasco; se dice que empezó recientemente en México como una broma en una taberna, pero que resultó tan rica que su consumo está haciendo furor en muchos países, en restaurantes, bares y Karaokes. ¿Alguno se anima?. A mi me encantó y eso que la cerveza sola no me gusta mucho, soy más de vino.
En España tiene patentada esta bebida nuestro polifacético Bertin Osborne, según sus palabras en el programa de televisión que presenta "En tu casa o en la mía", que se la dio a probar al secretario general del PSOE, Pedro Sánchez, quién manifestó: "Esto es un bombazo, macho!!"
Los asturianos, amantes del hable, opinan así de esta ya popular bebida:
Tos esos brabajes son pa ligar... una tallá, ¡ay que juventud!¡ en mis tiempos ligabase bebiendo sidrina, eso si, de buen palu.
Voy cuntavos un fechu qu’acaeció
cuando Xuan el de Nola, púsose a xugar al golf. Yera esti forníu y torpe, como la viga del carru, cabezón como un pegollu, con lo que sei metia’n tarru.
Enterose’l rapazón, viendo la tele’n so casa que daindoi a la bolina ganaben perres a manta. Nun recuerda si dixeren que ganaben... mil millones per meter una bolina en furacu.... ¡¡¡tien cojones!!!
Tuvo to la noche dandoi, vueltes a la so mollera y decidió, al dia siguiente, probar d’alguna manera,
pa ver como yer’aquello de pegai, con un palín, a una boluca pequeña... y metela n’un pozín.
Nun hubier’amanecio, ya taba’n pie’l mio Xuan, cató les vaques corriendo y marchó a segar pación.Taba segando’n La Llosa y según i daba’l gadañu pensó para sos adientros: ¡N’esti prau faigo un apañu!.
Y dicho y fecho al istante, ¡no i dio vueltes a la noria!, cuando acarrió la pación, volvió con una fesoria...
fizo un furaquin pequeñu en medio’l prau de La Llosa y buscó’ntre los preseos una cayada curiosa
y entre guiyaes y estiles, foces, traentes y engazos atopó un cayau de boxe, que daba bonos trompazos. Solo i faltaba a Xuan atopar una bolina y revolvió to la casa, de la cuadra a la cocina.
Entós dioi per acordased’un xuegu bolos qu’habia de cuando yera guajín....¡tarán per ende tovia!. Hubiéralos fecho Xuacu, un madreñeru vecín, pa que xugara Xuan, cuando yera rapacín.
Revolvió’ntre los aperios, tená y horru con afán y en unos baules vieyos, atopólos n’el desván. Ellí taben, todavia, guardaos en unes cajines... nueve bolinos pequeños, el michi y unes bolines.
Garró les boles al puntu... ¡Son del tamañu!, pensó, y garrando la cayá, pal prau La Llosa marchó. Yera Marujina’l Cuetu una mozaca perfina, roxa como’l’azafrán y güeyos de vaca ratina.
Pechugona y bon traseru, de carnes prietes y blanques, arremangá y de bon picu...¡nada se i pon per delantre! A la vera’l prau Xuan, Maruja tien un güertín en el que cultiva fabes, berza, nabu y cebollín.
Tamien planta’lli patata, tomates y perexil, toes les verdures fresques, dábense’n aquel pensil. Llegó a La Llosa Xuan, co les boles, muy ufanu... y posó una n’el suelu, con el cayau en la mano.
Marujina s’afanaba en arreglar les verdures, co la fesoria sallaba males yerbes y gafures. Xuan púsose a la bola con el cayau bien alzau. Maruja taba sallando. El llombu bien agachau.
El demoniu que anda sueltu y busca siempr’enredala nun diba desaprovechar esta ocasión par’armala. Pegoi Xuan a la bola con to la fuerza d’un mulo... despegó como un obus ...y... dioi a Maruja’n culo.
Cayó la mozaca’n suelu, en medio del so pensil... y garrando la boluca, dixoi a Xuan hostil: ¡Maizón, babayu, burru,...mazcayu, lerdu, cerril... dísteme co la bola’n culo... xusto al llau del perexil!
Y co la bola’na mano, foi corriendo hasta Xuan, que, pálidu como la llechi, aguantaba’l chaparrón. Cimbriando’l probe Xuan, viendo venir a la fiera tartamudiando faló, y dixo d’esta manera:
Marujina...¡has perdoname!...per date per la trasera... quería metela’n furacu, col palu yerra cualquiera...
El palu el que yo voy date, per dame co la bola’n culo! ¿pienses que nun te vi yo, apuntar con desimulo?
El probe Xuan miró...los güeyos de Marujina... que dispiden llamaraes, como lleñe’n’a cocina. ¡A más dígo...mentecatu...ficísteme un renegrón! y llevantando la saya, enseñó’l culo a Xuan.
Al ver les carnes tan blanques, del culo de Marujina, dioi a Xuan un sofocón y dixoi a la mocina: ¡Ay Marujina del alma!... lo que veo ya una xoya... yo nun veo renegrón...¡veo’l pelu una panoya! .
Lo que ya pasó después, debió ser cosa perbuena, pos nin Xuan nin Maruja, traien cara de pena. Una cosa quedó clara... que el rapaz abocanó d’aquel calentón tan fuerte, que p’el golf un dia i dió.
Porque agora, toes les tardes, desde qu’aprendió, el mangante, pásales con Marujina, dando p’atrás y p’alante. Y... piensa’l muy mentecatu, con Maruja’n la tená...
que ya apaicia al golf esta nueva actividá.
Los preseos que se usen, son los mismos ¡la verdá! les boles, palu y furacu...per otru orden ¿que mas dá? En el golf se i da a la bola, con el palu hasta el furacu... en esti nuevu deporte, lo que se mete y’el palu.
Gol o golfu, ye lo mismo. Palu, furacu y bolines siempre los mismos preseos, pa dos coses muy afines. Y si en los dos bien acabes, ¡quédate cara de fatu! una vez que ya metisti... la cosina n’el furacu.
Pues la caruca que queda, cuando acabes de calcala, ye como una fotocopia de cuando yes a embocala. Así que ya lo sabeis, siempre habrá donde escoyer
o xugar a les bolines o... tar con una muyer.
y a vosotres, muyerines, tamien vos quiero decir qu’entre un home o los palos, siempre podeis elegir. Pero al final les dos coses, entre si son complementos, pues ... a practicar les dos y ...¡asi todos tan contentos!.
Ya sabeis, esti nuevo de añu, a xugar al golf, beber sidrina, y, los que no entiendan, cerveza con Tabasco.
Comentarios recientes
Hola:
Me llamo Ariadna y estoy muy interesada en tu sitio web. Por ello, he querido escribirte desde aquí.
El motivo de mi mensaje es que me gustaría explicarte que tu negocio puede aparecer en ci